TiO2 nanotubu di diossidu di titaniu(HW-T680) hè nanomateriale cù strutture uniche è eccellenti proprietà ottiche. A so superficia specifica alta è a struttura di u canali unidimensionale facenu largamente usata in u campu di a fotoreazione. Questu articulu introduverà i metudi di preparazione di nanotubi di diossidu di titaniu è appiicazioni in photocatalysis, photocatalysis, è materiali fotosensibili.


Metudu di preparazione

Ci sò parechji metudi per preparànanotubi di diossidu di titaniu, cumpresu u metudu sol-gel, u metudu elettrochimicu è u metudu idrotermale. U metudu sol -gel forma a struttura di nanotubi attraversu u precursore in u sol sottu a cundizione di mudellu o senza mudellu. U metudu elettrochimicu utilizza l'elettrodi di l'anodu è u catodu è l'elettrodi ausiliari in l'elettroliti per furmà nanotubi di diossidu di titaniu nantu à a superficia di l'elettrodu sottu stimulazione di tensione. U principiu idrotermalu utilizeghja e caratteristiche di crescita di cristalli di diossidu di titaniu per furmà strutture di nanotubi in cundizioni idrotermali d'alta temperatura è di pressione alta.

 

Applicazioni fotocatalitiche

Nanotubi di diossidu di titaniuanu dimustratu un rendimentu eccezziunale in u campu di a fotocatalisi. A so struttura unica pò furnisce un gran numaru di superfici attive è migliurà l'efficienza di assorbimentu di luce. In cundizioni di luce, i nanotubi di TiO2 ponu utilizà coppie di buchi di elettroni fotogenerati per reazzioni catalitiche, cum'è a divisione di l'acqua, a degradazione organica è a purificazione di l'aria. Nanotubi di diossidu di titaniu pò ancu esse usatu in campi cum'è a degradazione fotocatalitica di l'inquinanti ambientali è a cunversione fotovoltaica solare.

 

Potoelettrocatalisi applicazioni

Nanotubi di diossidu di titaniu sò ancu assai usati in u campu di a fotocatalisi. A so struttura di canali unidimensionale è l'eccellente prestazione di trasferimentu di elettroni facenu un fotocatalizzatore efficace. Nanotubi di diossidu di titaniu pò esse usatu cum'è materiali fotoanodi in fotocellule, cunvertisce l'energia luminosa in energia elettrica. Inoltre, i nanotubi TiO2 ponu ancu esse usatu in i dispositi optoelettronici, i dispositi di almacenamento otticu è i dispositi elettronici flessibili.

 

Applicazione di materiali fotosensibili

Nanotubi di diossidu di titaniu pò ancu esse usatu cum'è materiali fotosensibili, cù applicazioni potenziali in a sensazione di luce, u cuntrollu di a luce è a stampa di luce. Nanotubi di diossidu di titaniu anu una larga gamma di spettru di assorbimentu è ponu esse aduprati per preparà materiali ottichi sensibili à a luce visibili. Per esempiu, in i sensori ottici, i nanotubi di diossidu di titaniu ponu cunvertisce segnali luminosi in segnali elettrici, ottenendu una rilevazione sensitiva di intensità di luce, qualità di culore è lunghezza d'onda.

 

Nanotubi di diossidu di titaniu, cum'è un nanomateriale cù struttura unica è prestazioni eccellenti, anu un vastu potenziale in applicazioni di fotoreazione. Attraversu l'applicazioni cum'è a fotocatalisi, a fotocatalisi è i materiali fotosensibili, i nanotubi di diossidu di titaniu ponu ghjucà un rolu impurtante in a governanza ambientale, a cunversione di l'energia è i dispositi optoelettronici. In u futuru, più ricerca è miglioramenti tecnulugichi prumove ancu u sviluppu di nanotubi di diossidu di titaniu in applicazioni di fotoreazione.


Tempu di Postu: 21-Nov-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi