Se a perdita di capelli hè un prublema per l'adulti, dopu a decadenza (i caries di u nome scientificu) hè un prublema di u malu cumunu per e persone di tutte l'età.

Sicondu statistiche, l'indidenza di a cichiele adentichi trà l'adulescenti in u mo paese hè più di 50% di e cite di a età hè di u 85%. Se ùn trattatu in u tempu, stu tisegnu bacteriale fattutu cumuniva a malatia bactacia facciò pulpite è ancu "causà l'inflamma di a salute è a vita di u paziente. Avà, sta malatia puderà avè scontru una "Nemesis".

À a Società Chimica Americana (Acs) Letteratura sbagliata è Esposizione in u Fall 2020 di l'Università di Illinois A a è di a Formazione di a Formazione di un ghjornu. À l'attuali, i circaderi anu dumandatu un patente, è a preparazione pò esse assai usati in cliniche dentali in u futuru.

Ci hè più di 700 tippi di batterie in bocca umana. Frà elli, ùn ci sò solu e Batteronia Beneficifiche chì aiutanu l'alimentari o cuntrolanu l'alimenti o di cuntrolanu l'altri microre, ma ancu e batterie danniche incù StimePococci Huts. Tali batterie nocivi pò aderisce à i denti è riunite "BIofilm", cunsuma i byproduct acidichi chì u corrodo denti sminticanu a strada "

Clinically, stannus fluoridi, nitrate d'argentu o di Diamine d'argentu hè spessu usatu per inibisce a placa dentale è impedisce più decadenza. Ci hè ancu studii chì stanu cercanu nanoparticles fatte da oxidu di zincu, ossidu di cobre, etc. per trattà a decadenza di i denti. Ma u prublema hè chì ci sò più di 20 denti in a cavità orale umana, è tutti sò in riscu di esse erodati da i batteri. L'usu ripetutu di queste droghe ponu tumbà e cellule benefica è ancu causanu u prublema di a resistenza di droghe di i batteri dannosi.

Dunque, i circadori speranza di truvà una manera di prutegge i bacteria benefica in a cavità orale è impedisce a decadenza di i denti. Anu turnatu a so attenzione à i nanoparticuli di cerium (formula moleculare: CEO2). A festa unu di i materiali impurtantiati è avendu i vantaghji di a toxicità bassa è i cellelli nurmali è u mecanismu antibacteriale basatu in cunversione di a valence reversibile. In 2019, i circadori da l'Università Nankii si esploranu u mecanismu antibattericu pussibuleCeriu Obiumarcus NanoparticuliIn materiale di scienza Cina.

Sicondu u rapportu di i circadori in a cunferenza, anu pruduttu à i nanopartarii di prezzuumu di Cerium di Cerium I risultati mostranu chì puru chì u iranopartici di ceriu ùn puderà micca caccià "Biofilma esistente", ridia a so crescita da u 40%. Sutta cundizioni similari, u nitratu anti-cavità di l'agente anti-cavità ùn pudia ritardà u "BIOFILM". U sviluppu di "membrana".

U principanu di i più di i prugettu, Russell Peno scadetto di l'Università di Illinoiculi à Chicago, hà dettu: "U vantaghju di stu metudu di trattamentu hè chì pare chì menu dannucatu per i batteri orali. Nanoparticuli, prevene solu i microrganismi da aderisce à a sustanza è furmendu un biofilimu. È a tossicità di particella è effetti metabolici nantu à e cellule orali umane in un piattu di Petri sò menu di nitrate d'argentu in trattamentu standard ". 

Attualmente, a squadra hè prova di aduprà e catatings per stabilizzà i nanopartichi in un pH fidaline è debbule. In u futuru, i circadori testeranu l'effettu di sta terapia di questu terapia in u trattamentu umanu in u trattamentu digestivo più bassi in una carcanza micrupiva più calda orale è per furnisce i pazienti cù un sensu più sanu di sicurezza.

 


Tempu di Post: Maghju-28-2021

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi