Oru cuolidale

Nanoparticles d'oru culoidalesò stati usati da artisti per seculi perchè interagiscenu cù a luce visibile per pruduce culori luminosi. Recentu, questa pruprietà photograpelina unica è applicata in i campi di alta tecnulugia cum'è e classi di solar talianu in applicazioni di libri di drogu è mediche è catalità. I pruprietà ottiche è elettroniche di i nanoparticuli d'oru ponu esse aghjustati da cambià a so dimensione, forma, chimica di a donna è u statu di agregazione.

A suluzione d'oru di u culleghja si riferisce à un soli d'oru cù un diametru di particella di fasa disperse trà 1 è 150 nm. Appartene à un sistema hetogeneu hetogeneu, è u culore hè aranciu à viola. L'usu di l'oru colloidale cum'è un marcatore per immunohistochimia hà cuminciatu in u 1971. Faulk et al. Microscopia d'elettrocattivu d'elettronicu usatu (IGS) per osservà a salmonella.

Marcatu annantu à a seconda antibodia (igg anti-umani, un metudu di metudu d'oru d'oru indirettu immubiliariu hè statu stabilitu. In u 1978, Geogha hà scupertu l'applicazione di i marcatori d'oru in u livellu di u mirroru di luce. L'applicazione di l'oru di colloidale in Immunumistry hè ancu chjamatu Immunogold. Dopu, parechji borri anu cunfirmatu dinò chì l'oru colledale pò ASTSOB STATELY è rapidamente, è l'attività biologica di a proteina ùn hà micca cambiatu significativamente. Puderà esse usatu per una probe per a posizione precise è polysacaride intracturiscul, voteins, antirigens, d'alomole, nucleic macchamoculare nucleic. Pò esse adupratu ancu per l'immunodudiangosis immunohistochimm è dunque in diagnosi cliniche è l'applicazione di a rilevazione di droga è altri aspetti sò stati largamente valutati. À u presente, immunogold staining à u livellu di microscoppie d'elettronica (iGs), u livellu immunogold à u livellu di microscopiu ligno (iGSSS), è spekle immunoogifing scende per a ricerca di a ricerca è clinica è a diagnostica scientifica è diagnostiche chjince.


Tempu post: Jun-03-2020

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi