A rivista "Nature" hà publicatu un novu metudu sviluppatu da l'Università di Michigan in i Stati Uniti, inducendu l'elettroni à "camminà" in materiali organici.fullereni, assai oltre i limiti prima criduti. Stu studiu hà aumentatu u putenziale di i materiali organici per a fabricazione di cellule solari è semiconduttori, o cambierà e regule di ghjocu di l'industrii cunnessi.

A cuntrariu di e cellule solari inorganiche, chì sò largamente usate oghje, i materiali urgànichi ponu esse trasformati in materiali flessibili di carbonu di prezzu, cum'è i plastichi. I pruduttori ponu pruduce in massa bobine di diversi culori è cunfigurazioni è laminate senza saldatura à quasi ogni superficia. nantu. Tuttavia, a povira conductività di i materiali urgànichi hà impeditu u prugressu di a ricerca in relazione. Nantu à l'anni, a povira conductività di a materia urganica hè stata vista cum'è inevitabbile, ma questu hè micca sempre u casu. Studi recenti anu truvatu chì l'elettroni ponu spustà uni pochi di centimetri in una capa fina di fullerene, chì hè incredibile. In e batterie organiche attuali, l'elettroni ponu viaghjà solu centinaie di nanometri o menu.

L'elettroni si movenu da un atomu à l'altru, furmendu un currente in una cellula solare o cumpunente elettronicu. In cellule solari inorganiche è altri semiconduttori, u siliciu hè largamente utilizatu. A so rete atomica strettamente ligata permette à l'elettroni di passà facilmente. In ogni casu, i materiali urgànichi anu parechje ligami sciolti trà e molécule individuali chì intrappulà l'elettroni. Questa hè materia urganica. Debulezze fatali.

In ogni casu, l'ultimi scuperti mostranu chì hè pussibule aghjustà a conduttività di nanomateriali fullerenisecondu l'applicazione specifica. U muvimentu liberu di l'elettroni in i semiconduttori organici hà implicazioni di larga scala. Per esempiu, attualmente, a superficia di una cellula solare organica deve esse cuperta cù un elettrodu conduttivu per cullà l'elettroni da induve l'elettroni sò generati, ma l'elettroni in movimentu liberu permettenu l'elettroni per esse cullati in una pusizione remota da l'elettrodu. Per d 'altra banda, i pruduttori ponu ancu riduce l'elettrodi conduttivi in ​​rete virtualmente invisibili, aprendu a strada per l'usu di cellule trasparenti nantu à i finestri è altre superfici.

I novi scuperti anu apertu novi orizzonti per i diseggiani di e cellule solari organiche è i dispositi semiconduttori, è a pussibilità di trasmissione elettronica remota presenta parechje pussibulità per l'architettura di u dispusitivu. Puderà e cellule solari nantu à i bisogni di ogni ghjornu, cum'è facciate di custruzzione o finestri, è generà l'electricità in una manera economica è quasi invisibile.


Tempu di post: 19-mar-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi