In l'ultimi anni, a penetrazione è l'impattu di a nanotecnologia in a medicina, a bioingegneria è a farmacia hè stata evidenti. A nanotecnologia hà un vantaghju insustituibile in farmacia, in particulare in i campi di consegna di droghe mirate è localizzate, consegna di droga mucosa, terapia genica è liberazione cuntrullata di proteine ​​​​è polipeptidi.

E droghe in forme di dosa convenzionale sò distribuite in tuttu u corpu dopu à l'iniezione intravenosa, orale o lucale, è a quantità di droghe chì in realtà ghjunghjenu à l'area di destinazione di trattamentu hè solu una piccula parte di a dosa, è a distribuzione di a maiò parte di droghe in spazii non-target. ùn solu ùn hà micca effettu therapeutic, ma dinù purtari effetti latu tossica. Per quessa, u sviluppu di novi forme di dosa di droga hè diventatu una direzzione di u sviluppu di a farmacia muderna, è a ricerca nantu à u sistema di consegna di droghe (TDDS) hè diventata un puntu caldu in a ricerca in farmacia.

Comparatu cù droghe simplici, i trasportatori di nano droghe ponu realizà una terapia di droga mirata. A consegna di droga mirata si riferisce à un sistema di consegna di droghe chì aiuta i trasportatori, ligandi o anticorpi per localizà selettivamente droghe à i tessuti di destinazione, l'organi di destinazione, e cellule di destinazione o strutture intracellulari attraversu l'amministrazione locale o a circulazione di sangue sistemica. Sutta l'azzione di un mecanismu di guida specificu, u trasportatore di nano-droga trasmette a droga à un scopu specificu è esercita un effettu terapeuticu. Puderà ottene una droga efficace cù menu dosage, effetti secundari bassi, effettu di droga sustinutu, alta biodisponibilità, è ritenzione à longu andà di l'effettu di cuncentrazione nantu à i miri.

I preparati mirati sò principarmenti preparati di trasportatore, chì utilizanu a maiò parte di particeddi ultrafini, chì ponu selezziunà queste dispersioni di particelle in u fegatu, a milza, a linfa è altre parti per l'effetti fisichi è fisiologichi in u corpu. TDDS si riferisce à un novu tipu di sistema di consegna di droghe chì ponu cuncentrazione è localizà e droghe in tessuti malati, organi, cellule o intracellule attraversu a circulazione di sangue lucale o sistemica.

Nano preparazioni di medicina sò mirati. Puderanu cuncentrazione di droghe in l'area di destinazione cù pocu impattu nantu à l'organi non target. Puderanu migliurà l'efficacità di a droga è riduce l'effetti secundari sistemichi. Sò cunsiderate cum'è e forme di dosa più adattate per u trasportu di droghe anticancer. Attualmente, certi prudutti di nano-preparazione mirati sò in u mercatu, è un gran numaru di nano-preparazioni mirati sò in u stadiu di ricerca, chì anu una larga prospettiva d'applicazione in u trattamentu di tumore.

Caratteristiche di i preparati nano-targeted:

⊙ Targeting: a droga hè cuncentrata in l'area di destinazione;

⊙ Reduce a dosa di medicazione;

⊙ Improve l'effettu curativu;

⊙ Reduce l'effetti secundari di a droga. 

L'effettu di mira di nano-preparazioni mirati hà una grande correlazione cù a dimensione di particella di a preparazione. Particelle cù a dimensione menu di 100nm ponu accumulà in a medula ossea; particeddi di 100-200nm ponu esse arricchiti in siti di tumore solidu; mentri 0.2-3um uptake da macrophages in u spleen; e particelle > 7 μm sò generalmente intrappulate da u lettu capillare pulmonariu è entranu in u tessulu pulmonariu o l'alveoli. Per quessa, differente nano preparazioni mostra differente effetti targeting duvuta à i diffirenzii in u statu di esistenza di droga, cume grannizza particeddi è carica superficia. 

I trasportatori cumunimenti utilizati per a custruzzione di nano-piattaforme integrate per u diagnosticu è u trattamentu mirati includenu principalmente:

(1) I trasportatori di lipidi, cum'è nanoparticuli di liposomi;

(2) I trasportatori di polimeri, cum'è dendrimeri di polimeri, micelle, vesiculi polimeri, copolimeri di blocchi, nanoparticelle di proteine ​​​​;

(3) Vettori inorganici, cum'è nanoparticelle basate in silicuu, nanoparticelle basate in carbonu, nanoparticelle magnetiche, nanoparticelle metalliche è nanomateriali up-conversion, etc.

I seguenti principii sò generalmente seguiti in a selezzione di nano trasportatori:

(1) Tasso di carica di droga più altu è caratteristiche di liberazione cuntrullata;

(2) Bassa toxicità biologica è senza risposta immune basale;

(3) Hà una bona stabilità coloidale è stabilità fisiologica;

(4) Preparazione simplice, pruduzzione faciule à grande scala, è prezzu bassu 

Nano Terapia Targeted Gold

Nanoparticelle d'oru (Au).anu una sensibilizazione eccellenti à a radiazione è e proprietà ottiche, chì ponu esse bè appiicati in radioterapia mirata. Attraversu un design fine, nano particelle d'oru ponu accumulà positivamente in u tissutu tumorale. Au nanoparticles pò rinfurzà l 'efficienza radiazzioni in stu spaziu, è ponu dinù cunvertisce l 'energia di luce incidente assorbita in calore à tumbà e cellule cancru in u spaziu. À u listessu tempu, i droga nant'à a superficia di nanu Au particeddi pò dinù esse isciutu in u spaziu, più rinfurzà l 'effettu therapeutic. 

Nanoparticles ponu ancu esse mirati fisicamente. Nanopowders sò preparati imballendu droghe è sustanzi ferromagnetichi, è utilizendu l'effettu di u campu magneticu in vitro per guidà u muvimentu direzzione è a localizazione di droghe in u corpu. Sustanze magnetichi cumunimenti usati, cum'è Fe2O3, sò stati studiati cunjugatendu mitoxantrone cù destranu è poi avvolgenduli cù Fe2O3 per preparà nanoparticule. Esperimenti farmacocinetici sò stati realizati in topi. I risultati anu dimustratu chì i nanoparticuli magneticamente mirati ponu ghjunghje rapidamente è stà in u situ di u tumore, a cuncintrazione di droghe magnetically targeted in u situ di u tumore hè più altu ch'è in i tessuti normali è u sangue.

Fe3O4hè statu pruvatu à esse micca tossicu è biocompatibile. Basatu nantu à pruprietà fisiche, chimiche, termali è magnetiche uniche, nanoparticelle d'ossidu di ferru superparamagneticu anu un grande potenziale per esse aduprate in una varietà di campi biomedici, cum'è l'etichettatura di e cellule, u mira è cum'è un strumentu per a ricerca di l'ecologia cellulare, a terapia cellulare cum'è a separazione cellulare. è purificazione; riparazione di tissuti; consegna di droga; imaging di risonanza magnetica nucleari; trattamentu di l'ipertermia di e cellule cancerose, etc.

Nanotubi di carbone (CNT)anu una struttura cava unica è diametri interni è esterni, chì ponu furmà capacità di penetrazione di cellula eccellenti è ponu esse aduprati cum'è nanocarriers di droga. Inoltre, i nanotubi di carbone anu ancu a funzione di diagnosticà i tumuri è ghjucanu un bonu rolu in a marcatura. Per esempiu, i nanotubi di carbone ghjucanu un rolu in a prutezzione di i glanduli paratiroidi durante a cirurgia di tiroide. Pò esse ancu usatu cum'è un marcatore di nodi linfatici durante a cirurgia, è hà a funzione di droghe di chimioterapii à liberazione lenta, chì furnisce una larga prospettiva per a prevenzione è u trattamentu di metastasi di u cancer colorectal.

In sintesi, l'applicazione di a nanotecnologia in i campi di a medicina è a farmacia hà una prospettiva luminosa, è certamenti pruvucarà una nova rivoluzione tecnologica in u campu di a medicina è a farmacia, per fà novi cuntributi à migliurà a salute umana è a qualità vita.

 


Tempu di Postu: Dec-08-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi