Nanoparticuli d'argentuavè propetà utili oticali, elettrici, è sò incorcipted in prudutti chì varienu da fotovoltazioni à sensori biologichi è chimichi. Esempii include inchi cunzziunarii, incontri è fagiunatori chì utilizanu nanoparticuli d'argentu per a so alta conductavità elettrica, a stabilità di a stazione di posta. L'applicazioni supplementari includenu di diagnostiche ogarulari è i dispositi fotonici, chì appruvaiscenu e proprietà otiche di questi nanomateriali. Una applicazione cumuna di l'estemamente cumuna di i curatori d'argentu, è parechji tessili, è i dispositiate seranu. Relevate un livellu di argentu di prutezzione.

Nanopartciculle d'argentuProprietà ottiche

Ci hè l'interessu chì cresce in usu di e proprietà ottiche di i nanoparticuli d'argentu cum'è u cumpunente funziunale in parechji prudutti è sensori. I nanoparticuli d'argentu sò straordinariamente efficienti è scattere luce è, quarzite à parechji tini è pi porzioni, anu un culore chì dipende da u diminuitu è ​​a forma di a partenza. L'interazzione forte di i nanoparticles d'argentu cù a luce per via di a superficia di a conduzione in a superficia di u metallu sottumessu à una oscillazione cullettiva quandu eccitatu da luminose (Figura 2, manca). Cunnisciutu com'è resonanza di u plasmon di a superficia, questu oscillazione risultati in i prufessioni è l'absorzione inusualmente forti. In fatti, nanoparticuli d'argentu pò avè l'estinzione efficace (l'absorzione di e scorsione) di e sezioni di croce finu à dece volte più grande di a seccione cross fisica. A forte sezione di trascuratazione scurda permette à u Sub 100 NM NANOPARICI per esse facilmente visualizatu cù un microscopiu cunvenziunale. Quandu 60 nanoparticuli d'argentu sò illuminati cù a luce bianca chì si prisentanu cum'è scaturi di fonte di u puntu blu sottu un microscopiu di campu scuru (Figura 2, dirittu). U culore blu luminoso hè dovutu à un sprechju chì hè pisatu à un 450 nm wenhength. Una prupietà unica di nanoparticuli sferenti hè chì questu spretea di lia d'alazione pò esse di 400 nm (viulenza di a luce) cambiando a timone di particella vicinu à a superficia Ancu i turni di u puntanu in u spuntanu in a regione infrarata di u spettru di l'elettromagneticu pò esse ottenutu produzzione di nanoparticuli d'argentu cù forme di canna o di u piattu.

 

Applicazioni Nanoparticle d'argentu

Nanoparticuli d'argentusò aduprati in parechje tecnulugia numerosi è incorporati in una larga array di i prudutti di consumu chì apprufittanu di e so proprietà otticole, cuntigliati è antifictacenti.

  • L'applicazioni di diagnostiche: Nanoparticuli d'argentu sò usati in i biosensi è numerosi assia chì i materiali nanopartici d'argentu ponu esse usati cum'è tag biologichi per a rilevazione quantitativa.
  • Applicazioni antibactoriali: Nanoparticuli d'argentu hè incorpore in Attortu, Calzature, pignate, theriche di rèdria, elorcdi, cosmetici, e so cartoni antibica.
  • L'applicazioni conductive: Nanoparticuli d'argentu sò usati in tinta conductive è integrate in cumposti per migliurà a conductività termale è elettrica.
  • L'applicazioni Ottica: Nanoparticuli d'argentu sò abituati per a cugliera in modu efficace è per spettroscoppii ottichi mejorati cumprese una fluorescenza di u metallu

Tempu post: Dec-02-2020

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi