A temperatura di transizione di fasediossidu di vanadiu drogatu cù tungstenu(W-VO2) dipende principalmente da u cuntenutu di tungstenu. A temperatura di transizione di fase specifica pò varià secondu e cundizioni sperimentali è a cumpusizioni di l'alliage. In generale, quandu u cuntenutu di tungstenu aumenta, a temperatura di transizione di fase di diossidu di vanadiu diminuisce.
HONGWU furnisce parechje cumpusizioni di W-VO2 è e so temperature di transizione di fase corrispondenti:
VO2 puro: a temperatura di transizione di fase hè 68 ° C.
1% VO2 drogatu W: a temperatura di transizione di fase hè 43 ° C.
1,5% VO2 drogatu W: a temperatura di transizione di fase hè 30 ° C.
2% VO2 dopato W: a temperatura di transizione di fase varia da 20 a 25 °C.
Applicazioni di diossidu di vanadiu drogatu di tungstenu:
1. Sensori di temperatura: u doping di tungstenu permette l'aghjustamentu di a temperatura di transizione di fase di diossidu di vanadiu, chì permette di esibisce a transizione metal-insulator vicinu à a temperatura di l'ambienti. Questu rende u VO2 drogatu di tungstenu adattatu per i sensori di temperatura per monitorizà i cambiamenti di temperatura in un intervallu di temperatura specificu.
2. Curtains è smart glass: Tungsten-doped VO2 pò esse usatu per creà curtains regulable è smart glass cun trasmittanza di luce cuntrullabile. À temperature elevate, u materiale mostra una fase metallica cù alta assorbimentu di luce è bassu transmittance, mentri à bassa temperatura, mostra una fase insulante cù alta transmittance è bassa assorbimentu di luce. Ajustendu a temperatura, un cuntrollu precisu di a trasmissione di a luce pò esse ottenuta.
3. Interruttori ottici è modulatori: U cumpurtamentu di transizione metalli-insulator di diossidu di vanadiu dopatu di tungstenu pò esse utilizatu per switches ottichi è modulatori. Ajustendu a temperatura, a luce pò esse permessa di passà o bluccata, permettendu a commutazione di u signale otticu è a modulazione.
4. Dispositivi termoelettrichi: u doping di tungstenu permette l'aghjustamentu di a conduttività elettrica è di a conduttività termale di diossidu di vanadiu, facendu adattatu per una cunversione termoelettrica efficiente. U VO2 dopatu di tungstenu pò esse usatu per fabricà apparecchi termoelettrichi d'altu rendiment per a cugliera di l'energia è a cunversione.
5. Dispositivi ottici ultraveloci: U diossidu di vanadiu dopatu di tungstenu mostra una risposta ottica ultrarapida durante u prucessu di transizione di fase. Questu hè adattatu per a fabricazione di dispusitivi ottichi ultraveloci, cum'è switch ottichi ultraveloci è modulatori laser.
Tempu di Post: 29-May-2024